informatie betreffende de wedstrijden Senioren en Vrije-hengel

Zaterdag, 11 juli 2020

Zoals velen van de wedstrijd vissers al weten zijn alle vergunningen ingetrokken en geannuleerd tot 01-09 Vanaf 01-07 is het inderdaad mogelijk gemaakt om opnieuw wedstrijd vergunningen aan te mogen vragen, echter dient hier nog wel aan de corona voorschriften gehouden te worden zoals het RIVM heeft opgelegd aan Sportvisserij oost Nederland. De wedstrijd commissie heeft in de periode van 01-07 tot 01-09 besloten geen wedstrijden aan te vragen daar wij ons niet kunnen houden aan de maatregelen die zijn opgelegd door het RIVM en sportvisserij oost Nederland. Met velen hebben wij dit al mondeling besproken echter voor degene die nog verwachtingen heeft tot september deze uitleg ter verduidelijking. Alle wedstrijden die vanaf september gepland stonden zullen dan ook doorgaan, rekening houdend met een verlichte maatregelen pakket vanuit het RIVM en sportvisserij oost Nederland Wij wensen u allen een gezond en fijne vakantie en hopelijk tot september bij de wedstrijden Met vriendelijke groet de wedstrijd commissie