Zomeravond wedstrijden

Dinsdag, 30 juni 2020

H.S.V. Tot Ons Genoegen – Apeldoorn Na het succes van het vorige jaar heeft de jeugdcommissie in samenwerking met de wedstrijdcommissie besloten om dit jaar wederom een aantal zomeravond wedstrijden te organiseren, nieuw in deze reeks is, op verzoek van de deelnemers, een koppelwedstrijd. Zomeravond wedstrijden: Dinsdag 07 juli Zuiderpark 19.00 uur tot 21.30 uur Dinsdag 14 juli Zuiderpark 19.00 uur tot 21.30 uur Dinsdag 01 september Zuiderpark koppelwedstr. 19.00 uur tot 21.30 uur Dinsdag 08 september Zuiderpark 19.00 uur tot 21.30 uur Deze wedstrijden zullen gehouden worden met inachtneming van de corona maatregelingen, dus te alle tijden 1,5 meter afstand van elkaar. Er is tijdens deze wedstrijden plaats voor 25 deelnemers vol is vol men moet zich van tevoren opgeven bij Karl Daley of Jan van Engeland Kaart uitreiking Zomeravond wedstrijden om 18.15 uur Inleg kosten 5 euro voor senioren voor de jeugd 2,50 euro.