Verenigingswedstrijden:

Maandag, 18 mei 2020

Over de verenigings vis wedstrijden voor de jeugd is onduidelijkheid, nu de regels omtrent buitenactiviteiten worden versoepeld.

Sportvisserij Nederland is samen met NOC*NSF en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan het onderzoeken of er ruimte is om eerder dan 1 september verenigingswedstrijden te houden. Mocht dat zo zijn, dan worden er voorwaarden opgesteld in een hengelsportprotocol en wordt dat verspreid over de hengelsportverenigingen. Volgende week kunt u hierover nader bericht verwachten.

Er zijn helaas nog veel zaken onduidelijk en onzeker. Ook hangen de genoemde data af van het verloop van de verdere inperking van het coronavirus. Individueel vissen kan gelukkig wel als u (en/of gezinsleden) klachtenvrij bent, u een rustige, landelijke plek opzoekt en ten minste 1,5 m afstand houdt.

We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent verenigingswedstrijden en de (on)mogelijkheden na 1 september voor het vissen van wedstrijden.

Groet Jan van Engeland Coördinator Jeugd HSV T.O.G.

E.mail j.engeland@chello.nl