Jeugdcompetitie

Dinsdag, 9 juni 2020

We gaan weer beginnen Op vrijdag 12 juni zal de T.O.G. jeugdcompetitie weer van start gaan alle vergunningen zijn binnen kaartuitreiking is om 17.45 uur aan het Zuiderpark. Extra regels gedurende jeugd viswedstrijden Iedere wedstrijdvisser dient zich, tijdens zijn verblijf aan de vijvers, aan onderstaande maatregelen te houden:

Onderstaande “Veiligheid- en hygiëneregels” zijn van kracht;

Het normale wedstrijdreglement is van kracht;
Meld je tijdig aan voor de wedstrijden zodat de organisatie rekening kan houden met de toestroom. Aanmelden via e-mail j.engeland@chello.nl
Maximaal 25 deelnemers vol = vol;
Het loten gebeurd via een envelop met het steknummer erin.
Kom niet eerder dan tien minuten voor de loting naar de het viswater; houd altijd 1,5 meter afstand na het verkrijgen van je steknummer ga je direct naar het viswater.
Tijdens viswedstrijden zijn bezoekers op het wedstrijdparcours niet toegestaan. • houd anderhalve meter (twee armlengtes) afstand van ieder andere persoon buiten jouw huishouden,
uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar mag 1 ouder hand en spant diensten verrichten tijdens het vissen.

Volg gedurende viswedstrijden altijd de aanwijzingen van de organisatie op;
Om de 1,5 meter regel te kunnen aanhouden gebeurd het wegen door 1 persoon van de organisatie, de schrijver staat boven aan de dijk.
De inhoud van het leefnet wordt door de visser in een emmer gedeponeerd en zal worden gewogen door iemand van de organisatie
Bij iedere wedstrijd is een door het bestuur aangewezen Corona verantwoordelijke aanwezig. Deze persoon ziet toe op de handhaving van de “Veiligheid- en hygiëneregels”.
Hij of zij kan wedstrijdvissers met ziekteverschijnselen naar huis sturen.
Bij aankomst aan de vijver wordt kenbaar gemaakt wie de Corona verantwoordelijke is. Volg gedurende het verblijf aan de vijver altijd de aanwijzingen van de Corona verantwoordelijke op.