Wie helpt het bestuur uit te breiden

Vrijdag, 2 augustus 2019

Nu in de zomerperiode zijn we als bestuur actief om mensen te werven voor een functie binnen ons bestuur. Als vereniging met op papier meer dan 2500 leden lukt het ons niet om deze aangevuld te krijgen. oproepen in de Vissersporat, facebook en de site hebben nog geen kandidaten opgeleverd. Voor het penningmeesterschap zijn we al twee jaar zoekende om deze vervult te krijgen. Helaas nog geen reactie van iemand. Als TOG hebben we iemand bereid gevonden als financieel administrateur onze lopende financiële taken uit te voeren. Wij zijn hem hier heel dankbaar voor. Maar afgesproken is zo spoedig mogelijk een vaste penningmeester te vinden. Onze secretaris Theo Bonnink is afgelopen april gestopt met het bestuur, na vele jaren trouwe dienst is hij andere dingen gaan doen. Voor deze functie zijn er nog geen reacties gekomen ondanks oproepen via Vissersproat, site en facebook. Wil je eerst meer informatie over inhoud, tijd of andere vragen neem dan even contact op met jan van Engeland of Jan Riemsdijk. Met een bestuur waarvan er maar één functie binnen het dagelijks bestuur vervult is kan TOG niet optimaal functioneren. Bel, mail of denk er in ieder geval eens over na om het bestuur van onze vereniging weer compleet te maken. Bestuur TOG Jan Riemsdijk