Beste leden van TOG Apeldoorn

Vrijdag, 14 juni 2019

Het afgelopen jaar is het bestuur door overlijden en vertrek van bestuursleden is het bestuur gekrompen naar 5 mensen. Door de grote van onze vereniging, rond de 2.500 leden is het met de vele activiteiten en de taken eromheen een zware belasting geworden om alles tot in de puntjes uit te voeren en te verwezenlijken. Het aantal uren dat de huidige bestuursleden er nu instoppen is in verhouding veel. Het is en blijft vrijwilligerswerk.

Als bestuur vragen we aan onze 2.500 leden of er mensen zijn die ons bestuur willen komen versterken.
De prioriteit ligt in eerste instantie voor de functie penningmeester en secretaris. Ook voor andere functies zijn we op zaak naar mensen. Wedstrijdcommissie, jongere mensen voor de jeugdcommissie. Ook zoeken we mensen die voor losse evenementen mee willen werken om deze uit te kunnen voeren.
Denk je dat lijkt mij wel wat om hier zitting in te nemen of op een andere wijze te helpen bij de uitvoering, organisatie van activiteiten laat het weten. Wil je eerst meer informatie, bel of mail ons. Spreken we een dag en tijd af om er samen over te praten.
Als bestuur zien we graag reacties vanuit onze leden of mensen die hierin iets willen betekenen voor onze vereniging.

Namens het bestuur TOG Apeldoorn
Voorzitter Jan Riemsdijk