Inschrijven competitie

Inschrijfformulier competities 2015

Ieder jaar worden er door T.O.G. Apeldoorn diverse vis-competities georganiseerd. Wilt u mee vissen in een competitie dan dient u zich middels onderstaand formulier opgeven voor de betreffende competitie voor aanvang van de competities. Bij afwezigheid dient u zich bij de wedstrijdcommissie af te melden voor betreffende wedstrijd. Indien u slechts enkele wedstrijden wilt deelnemen, dan kunt u contact opnemen met de wedstrijdcommissie en zich opgeven als dag-deelnemer.

Senioren competitie
 De senioren competitie staat open voor alle leden die op 1 januari 2015 de minimum leeftijd hebben van 55 jaar. De hengelkeuze is vrij.

Vaste stok competitie
De vaste stok competitie staat open voor alle leden. In de vaste stok competitie wordt enkel gevist met de vaste stok. Zinkvissen is toegestaan.

Vrije hengel competitie
De vrije hengel competitie staat open voor alle leden. De hengelkeuze is vrij.

Koningskruis
Alle leden mogen meedoen voor het koningskruis. Hierbij tellen de 10 wedstrijden van de competitie mee, en zijn er nog aanvullende algemene wedstrijden. (hier komt nog een inschrijfformulier voor)