Jeugdcommissie

De jeugdcommissie van T.O.G. bestaat uit een groep erg enthousiaste vrijwilligers die heel erg betrokken zijn bij de hengelsport vooral de vissende jeugd, ook krijgen wij wel eens kritiek, maar dat is niet erg als je ook maar waardering krijgt van al het werk wat de commissie leden voor de vissende Apeldoornse jeugd doet. Zo zijn we enkele jaren geleden uitgeroepen tot jeugdcommissie van het jaar in Oost-Nederland, daar zijn we trots op.

Niet dat de commissie alles alleen doet, maar het geeft iets aan hoe we in Apeldoorn met onze jeugd omgaan. Welke vereniging kan er zeggen dat de laatste 15 jaar altijd jeugdleden van TOG hebben deelgenomen aan de diverse NK finales, we hebben zelfs een Nederlands kampioen in ons midden hij is zelfs gekwalificeerd voor het WK team. Doen we het dan zo goed, ik weet het niet, maar het is een feit dat heel wat jeugd en ex jeugdvissers uit Apeldoorn op top niveau vissen in Nederland.

Jeugdbegeleiders:

Marc Mossink