korpswedstrijd Rayon II 7 oktober 2017

Maandag, 4 september 2017

Uitnodiging Rayon 2 organiseert op zaterdag 7 oktober 2017 ,een IJsselwedstrijd voor korpsen van verenigingen Er wordt gevist bij het Olsterveer, aan de IJssel. De kaartuitreiking vindt plaats bij het dorpshuis de Bongerd Kerklaan 22 8196 KW te Welsum, hier vindt ook de prijsuitreiking plaats. Zaal is open vanaf 06.30 kaartuitreiking 07.30 De wedstrijd begint om 09.00 uur en eindigt om 13.00 uur. Wedstrijdreglement conform rayon 2 (wordt meegestuurd) Het bestuur van rayon 2 heeft besloten de korpsen uitslag niet direct na de wedstrijd bekend te maken, de korps prijzen van deze wedstrijd worden op de volgende wedstrijd van rayon 2 uitgereikt ,dit om lange wachttijden te voorkomen. Hengel; vaste stok maximaal 11 meter. Prijzen 1 op 4 Opgeven TOG Korpsen tot en met 24 september 2017 hierna is opgave niet meer mogelijk. Opgeven als TOG korps, 3 personen per korps bij Jan Riemsdijk. TOG mag maximaal 4 korpsen opgeven. Vol = Vol. Het inschrijfgeld is € 10 per ingeschreven korps, ook dit moet uiterlijk 30 sept 2017 op het volgende reknr nl55rabo0136396100 tnv hengelsportfederatie O-Ned rayon 2 gestort zijn. Het inschrijfgeld zal door TOG betaald worden. Deelnemers die niet ver kunnen lopen moeten dit bij inschrijven kenbaar maken dan wordt hier rekening mee gehouden. Het rayon draagt zorg voor de overvaart met de veerpont, gaat u met eigen auto betaald u zelf de overtocht. Inschrijven voor korpsen van TOG: Jan Riemsdijk riemsdijk@upcmail.nl 0620956086